Splošni pogoji

Podatki o podjetju

INŠTITUT ZA PODPORO ZDRAVJA, svetovanje in izobraževanje d.o.o.
Davčna številka: 4397598
Telefon: 041 741 692
Email: info@podporazdravju.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku ko pride do nakupa oz. oddaje spletnega naročila na spletni strani www.podporazdravju.si.

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini www.podporazdravju.si. imajo registrirani uporabniki. Ob registraciji pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če uporabnik pozabi geslo mu sistem s pomočjo aktivacijske kode poslane po mailu omogoči aktivacijo novega gesla.

Dostopnost informacij

Podporazdravju.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, in predviden rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške pošiljanja.
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini podporazdravju.si ažurirajo in spreminjajo. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Podporazdravju.si in kupcem je v spletni trgovini Podporazdravju.si sklenjena v trenutku, ko Podporazdravju.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Podporazdravju.si kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila) je v elektronski obliki poslana kupcu v obliki predračuna.

Rok dostave

Vsa naročila z načinom plačila po povzetju odpošljemo v roku 3 delovnih dni. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki odpošljemo v roku 3 delovnih dni. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na www.podporazdravju.si.

Načini plačila

Spletna trgovina podporazdravju.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe Pošte Slovenije,
  • z nakazilom po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
V primeru naročila storitve se strošek dostave ne obračuna.

Postopek nakupa

Za nakupovanje na spletni strani Podporazdravju.si se je potrebno predhodno registrirati.
  • Izbira izdelka: Na spletni strani www.podporazdravju.si izberite izdelek oz. storitev in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Po predhodnem strinjanjem s splošnimi pogoji lahko potrdite nakup. Za nadaljevanje nakupa kliknite na »Svetovanja« ali »Izobraževanja.” in se tako vrnete nazaj v spletno trgovino. Sledi vpis osebnih podatkov Vaše osebne podatke potrebujemo izključno z namenom, da lahko opravimo želeno storitev. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo »Za nadaljevanje nakupa kliknite na »Svetovanja« ali »Izobraževanja.« in se tako vrnete nazaj v spletno trgovino. Zatem sledi povzetek nakupa, nato pa izberete način plačila in zaključite nakup.
  • Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.podporazdravju.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”.
  • Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko, v primeru podjetja tudi naziv podjetja in davčno številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. V primeru, da gre za podjetje, nam posredujte tudi naziv podjetja in njegovo davčno številko.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni
  • Strošek dostave: strošek pošiljanja izdelka je 3,5 EUR.
  • Način plačila: Izbira se lahko med dvema načinoma plačila: Plačilo po povzetju ali nakazilo po predračunu na račun podjetja.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  • Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Zaključi”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ” Zahvaljujemo se vam za nakup!
  • Na vaš elektronski naslov vam istočasno pošljemo predračun za plačilo ob prevzetju ali za plačilo z nakazilom na račun podjetja.
  • Podporazdravju.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti o potrditvi naročila in predračun s potrebnimi podatki glede na izbrani način plačila. Uporabniku so z povpraševanjem na info@podporazdravju.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo za storitve, ima potrošnik pravico, da v 8 dneh pred izvršitvijo storitve, podjetju na elektronski naslov (info@podporazdravju.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo za izdelke, ima potrošnik pravico, da v 8 dneh podjetju na elektronski naslov (info@podporazdravju.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila če gre za blago in ne storitev. O nameravanem vračilu nas, prosimo, obvestite, in sicer na kontaktni e-mail info@podporazdravju.si. Potrošnik mora najkasneje v 3 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti kupljeno blago skupaj z računom in svojimi kontaktnimi podatki in transakcijskim računom za nakazilo kupnine na naslov: Inštitut za podporo zdravju d.o.o., Vogljanska cesta 53, 4208 Šenčur. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel predhodno uničen ali izgubljen ne da bi bil za to kriv potrošnik. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. V primeru, da kupec vrne rabljeno blago do povračila kupnine ni upravičen. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
  • Storitve: potrošnik mora najkasneje v 3 dneh pred dogovorjenim terminom za svetovanje odjaviti termin z elektronskim sporočilom na info@podporazdravja.si ali z online odjavo v terminskem koledarju. V primeru, da je bila storitev predhodno plačana mora potrošnik skupaj z odpovedjo termina poslati tudi podatke TRR računa kamor se mu v roku 14 dni povrne že vplačani znesek.
Izvajalec storitve lahko naročnika obvešča o terminu storitve kot opomnik s poslanimi SMS sporočili.
Inštitut za podporo zdravju d.o.o.
Dvorec Jelen
Ljubljanska cesta 1, 4000 Kranj
telefon: 041 741 692
info@podporazdravju.si
Kopiranje in distribucija vsebine internetne strani brez našega pisnega dovoljenja sta prepovedana. Vse pravice pridržane - 2021